sobota, 2 listopada 2013

Anonse towarzyskie & Randka czyli Nie tyko jesienna miłość...

anonse towarzyskie Randka & dziewczyny

Jesteś samotna/y i żywot jawi Ci się sennym koszmarem
- Nie masz pocieszycielki/a ? 
- Zajrzyj do Serwisu Randkowego [ towarzyskiego ], który z pewnością osłoneczni mrok i ucieszy zbolałe serce...

Anonse towarzyskie & Randka - akt zawierzenia - Matka Boska Częstochowska
Czujesz się w kwiecie wieku i jesteś w pełni sił?
Sądzisz, iż najlepsze lata zbliżają się i w końcu Ci się poszczęści a niepowodzenie straci Twój trop.
Słusznie myślisz - życie nie jest karuzelą przypadków, kołem fortuny ani przysłowiowym "wozem", życie to nie bezmyślny traf, bezosobowa siła, moc, majak czy urojenie...

Rozsupłaj swój problem, odszukaj wartościowego/ą Towarzysza/kę...
Akt zawierzenia się...
Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Sługę Bożego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia. Ty, Najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszelkie dobro, prawda i życie. 
Amen.
Pod Twoją obronę ...
zarejestruj się >>> Randka Katolicka <<<
Myślisz, że jesteś ułomny/a, że Stwórca niezbyt hojnie Cię obdarował. Widzisz u siebie niedostatki -  odstające uszy, za duży nos, etc. ? My oznajmiamy, iż nie martw się, uwierz, że Ktoś skoryguje Twoje niedoskonałości i nie narazi Cię na upokorzenie.

Uważasz, iż nie zostałeś zauważony/a?
"Wszystko Widzące Oko"  od niepamiętnych czasów wie o Tobie...

Polecamy Ci - serwis randkowy * Anonse  *  dziewczyny  * Randki * Spotkanie towarzyskie * Randka online


1 komentarz:

Randka anonse dziewczyn pisze...

zapoznaj się też z serwisami randkowymi >>> ogłoszenia anonse towarzyskie dziewczyn & nowoczesny serwis randkowy