niedziela, 1 sierpnia 2010

I Cing Runy Astrologia czy to wróżba dla Ciebie?

Badanie oraz wskazanie ewentualnej drogi wyjścia z konkretnego kłopotu, jaki prześladuje i  spędza  sen z powiek w zgodzie z prawidłami astrologii również przy wykorzystaniu innych technik wspomagających.

I.
  1. Dlaczego staję się coraz bardziej znerwicowana, zazdrosna, okrutna i podejrzliwa?
  2. Dlaczego ciągle męczy mnie głowa, pachy i przepuklina pachwinowa?
  3. Czy warto poddać się, tej operacji chirurgicznej w klinice?
  4. I w końcu jak będzie prezentował się mój grób, czyli co mówi ezoteryka w sprawie umierania i niekończącego się potępienia?
II.
  1. Dlaczego nasze aniołki nie mają w zwyczaju się kształcić?
  2. Czy ten dobrze odżywiony syn sąsiada ma przyjazny wpływ na moją córkę?
  3. Dlaczego mój syn odurza się?
  4. Dlaczego moja córka, mając niespełna 14 lat urodzi dziecko?
  5. Kim zostanie moja córka i syn?
III.
  1. Po co teraz mnie dotknęła ta tragedia, co powinnam uczynić , z pomocą czego wyzwolić się z problemów w moim życiu?
  2. Dlaczego nie potrafię dogadać się z krewnymi?
  3. Z jakiego powodu nikt mnie nie pożąda, czy winna jest astrologia, horoskop i runy?
  4. Co, ja tak właściwie mam w tym żywocie robić?
IV.
  1. Wywróż mi czy gruba ryba finansjery, którą poznałam będzie dla mnie upragnionym aniołem?
  2. Dlaczego nie układało mi się z kochankiem?
  3. W czym rzecz, że on jest bezwzględny i zmusza mnie do pracy?
  4. Dlaczego ona okazała się wulgarna i bezwstydna. W cudzym łożu, zdrada, utrata honoru czyżby winę ponosił horoskop i astrologia? (bałwochwalstwo)
  5. Dlaczego we mnie niepohamowana chęć zaspokojenia a we mnie sflaczenie erotyczne?

Brak komentarzy: