poniedziałek, 1 lutego 2010

Liturgia dnia * Krucjata Różańcowa za Ojczyznę * Koronka do Miłosierdzia Bożego i inne modlitwy...


> Brewiarz - Jutrznia
> Teksty liturgii Mszy św. *** Liturgia dnia.htm
> Koronka do Miłosierdzia Bożego albo Koronka do Miłosierdzia Bożego
> Litania do św. Józefa - opiekuna rodziny
> Litania Loretańska (Litaniae Lauretanae) do Najświętszej Maryi Panny - po łacinie
> Litania do Najświętszej Maryi Panny
> Krucjata Różańcowa za Ojczyznę
> MODLITWA RÓŻAŃCOWA
> Msza św. Trydencka
> Lingua Latina  - materiały do nauki języka łacińskiego
> Któryś za nas cierpiał rany
> Brewiarz.pl - Liturgia Godzin na dziś
  • Wezwanie
  • Godzina Czytań
  • Jutrznia
  • Modlitwa przedpołudniowa
  • Modlitwa południowa
  • Modlitwa popołudniowa
  • Nieszpory
  • Kompleta

> Wyznanie wiary
> Modlitwa do św Michała Archanioła
> Anioł Pański
> Nabożeństwo Dziewięciu Pierwszych Piątków Miesiąca
> Litania do Najświętszego Serca Pana Jezusa
> Nabożeństwo Pięciu Pierwszych Sobót Miesiąca
----------------------------------------------------------------------------------
> szkaplerz.pl - Rodzina Szkaplerzna
  • Jakie są warunki przyjęcia szkaplerza?
  • OBOWIĄZKI NOSZĄCYCH SZKAPLERZ
  • PRZYWILEJE SZKAPLERZNE - Jakie łaski są związane z nabożeństwem szkaplerznym?
> Katechizm Kościoła Katolickiego
> Biblia

 

***

Aniele Boży


Aniele Boży, stróżu mój,
Ty zawsze przy mnie stój.
Rano, wieczór, we dnie, w nocy
Bądź mi zawsze ku pomocy,
Strzeż duszy, ciała mego,
zaprowadź mnie do żywota wiecznego.

Amen.

ORATIO AD ANGELUM CUSTODEM
MODLITWA DO ANIOŁA STRÓŻA
Angele Dei, qui custos es mei, me, tibi commissum pietate superna, illumina, custodi, rege et guberna. 
Aniele Boże Stróżu mój, Ty zawsze przy mnie stój. Rano, wieczór, we dnie, w nocy; bądź mi zawsze ku pomocy. Broń mnie od wszystkiego złego i zaprowadź mnie do żywota wiecznego. 

Amen. 
Amen.



Modlitwy za zmarłych

Wieczny odpoczynek

Requiem aeternam dona eis, Domine,
Wieczny odpoczynek racz im dać, Panie,
et lux perpetua luceat eis.
a światłość wiekuista niechaj im świeci.[x3]
                                                Requiescant in pace.
(Przez nieskończone Miłosierdzie Boże) niech odpoczywają w pokoju wiecznym.
Amen.

Amen.



Dobry Jezu, a nasz Panie,
Daj im wieczne spoczywanie. [x3]
Niechaj spoczywają w pokoju wiecznym.
Amen.

***

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus
W   Imię    Ojca    i Syna   i   Ducha
Sancti.
Świętego.
Amen .
Amen.

Brak komentarzy: