poniedziałek, 1 lutego 2010

XV. PIĘTNASTA MODLITWA Jezus wylewa Krew z przebitego boku



O Jezu!
Prawdziwa i życiodajna (rajska) winorośli!

Wspomnienie 
Wspomnij na obficie broczącą Krew, która popłynęła hojnie z Twego Ciała, jak wino z dojrzałych gron w tłoczni. Przebity włócznią żołnierza, wylałeś Krew i Wodę do ostatniej kropli. Wisząc wysoko na krzyżu z opadłą Najświętszą Głową, stałeś się jak pęk zeschniętej mirry, bezwładny, odrętwiały, bez śladu życia na zewnątrz i we wnętrzu Ciała, aż do szpiku kości.

Prośba 
o przyjęcie duszy w chwili agonii 
Przez gorzką Mękę i przez wylaną drogocenną Krew błagam Cię, o słodki Jezu, przyjmij moją duszę, gdy będę w śmiertelnej agonii.

Ojcze nasz...
Zdrowaś Maryjo...

Westchnienie 
Jezu, Miłości moja bądź uwielbiony i zmiłuj się nade mną!

Zakończenie 
O słodki Jezu!
Przeniknij moje serce tak, aby łzy skruchy były moim chlebem we dnie i w nocy. Obym nawrócił/a się całkowicie do Ciebie; oby moje serce stało się Twoim wieczystym mieszkaniem. Niech moje słowa podobają się Tobie, a koniec mego życia okaże się na tyle godny pochwały, abym zasłużył/a na niebo i tam razem z Twoimi świętymi chwalił/a Cię na wieki. Amen






Brak komentarzy: